תיקון גשר כביש 4: "טלאי על טלאי"

בנצי לייזרוביץ 6 Comment on תיקון גשר כביש 4: "טלאי על טלאי"

לאחר ההחלטה שלא להקים מחדש את הגשר שקרס בכביש 4 אלא לתקנו, אומר המהנדס שאול שמיל: "אין לי ספק שאם לא יוקם גשר חדש, תאונה דומה תתרחש בעתיד"

הגשר שקרס צילום: עפר גדנקן
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר קריסת הגשר בכביש 4, הוחלט שלא להקים גשר חדש אלא לתקן את הגשר שקרס. בתגובה לכך, אומר היום (ראשון) המהנדס שאול שמיל: "מדובר בשיטת "טלאי על טלאי".

המהנדס טוען כי "מדובר בשיטת פרטאץ', המאפיינת את כל ענף הבנייה והתשתיות במדינת ישראל. אף אחד אינו מניד עפעף כשביום אחד נופלים שלושה פועלים מפיגום, ולמחרתו נופל גשר באמצע אחד הכבישים הכי סואנים במדינת ישראל".

"במדינה מתוקנת נושאים כאלה היו מגיעים לבית משפט, אולם אצלנו הם מתמסמסים לאחר יום אחד של כותרות בעיתונים. אין לי צל של ספק שאם התיקון יתבצע בגשר כפי שהוא ולא יוקם גשר חדש, תאונה דומה לא רק שתתרחש בעתיד, היא גם עלולה לגבות מחיר דמים הרבה יותר גרוע. לפרוטוקול: גם במקרה זה וגם בקריסת חניון רמת החייל, היה מזל גדול שלא נהרגו עשרות בני אדם. אגב, מעניין מה היה קורה אם איזה סלב, איש עסקים או פוליטיקאי בכיר היה נהרג ולא נהג משאית או פועלי בניין. האם גם אז התגובה היתה כזו?" שאל המנדס.



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    אתמול השעה 12.30 בלילה נסעתי מצפון לדרום באותה נקודה שנלפ הגשר . ולפתע ראיתי קבוצה של 20 25 ילדים מבני ברק חוצים את הכביש מצד לצד . מג"ש לב"ב. מכוניות צפרו בטירוף והילדים כמעט נדרסו. וזה יכול לגרום לתואנה עם המון רכבים.

  2. 4

    עם כל הכבוד לשאול שמיל. אבל הוא לא היחיד שקיים בתחום. ולכן אם המהנדסים האחרים אומרים שאפשר לתקן אז מי אמר שזה לא טוב?
    אתמהה?

  3. 3

    בפעם הבאה שתקרה תאונה עם הגשר (בוא נקווה שלא) זאת כבר לא תהיה אשמת הנהג אלא אשמת מי שהחליט לשפץ במקום לחדש והוא זה שישא בהשלכות כי גשר שנופל או מתרסק זה לא משחק וכמו שראינו זה מוות וודאי!!

  4. 2

    אם אתה מאמין שאפשר לקלקל, ודאי ודאי ודאי אפשר לתקן… ובסך הכל כל העולם כולו גשר צר מאוד…

  5. 1

    נו אז השגת את שתי דקות התהילה שלך , תמיד יקפוץ מישהו ויגיד שנה שעושים הוא לא טוב.
    מה רצית שיבנו גשר חדש? הגשר היה בסדר קודם והוא בסדר עכשיו ועם שוב יהיה נהג אידיוט שינהג עם זרוע מנוף פתוחה בניגוד לחוק זה עלול לקרות שוב